miercuri, 5 martie 2014

Cincizeci de umbre intunecate, Fifty Shades, Vol. 2 de E. L. James


Acest roman te cucereşte, te captivează şi te domină.

Intimidată de gusturile speciale şi secretele întunecate ale tânărului şi frumosului om de afaceri Christian Grey, Anastasia Steele se desparte de acesta şi îşi începe cariera la o editură din Seattle.

Însă dorul de Christian o urmăreşte neîncetat, iar atunci când acesta îi propune un nou „contract", Anastasia nu poate rezista. Ei reîncep relaţia, iar Anastasia află mai multe despre trecutul chinuitor al iubitului ei pervertit, provocator şi măcinat de frământări.

În timp ce Christian se luptă cu demonii săi interiori, Anastasia este nevoită să se confrunte cu furia şi invidia unei femei care a făcut parte din trecutul lui Grey şi trebuie să ia cea mai importantă decizie din viaţa sa.


Gen: roman erotic
Anul apariției: 2012


Descarcă cartea în:


pdf |

37 de comentarii:

  1. Buna,am incercat de mai multe ori sa downloadez cartea si nu merge,imi da eroarea 509,stiti ce se intampla,ma puteti ajuta?ms

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, am tot incercat sa o scot, dar nu merge, imi poate pune cineva PDF ul pe mail? Va rog mult: e.sabinna19@gmail.com
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut, cum as putea sa scot macar volumul 1 ca imi apare eroare si nu se primeste?!rog mult sa-mi sugerati o ideie cum sa scot?

    RăspundețiȘtergere
  4. nu merge descarcat, daca vrea cineva sa mi trimita la cknfree@yahoo.com ... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. buna imi trimite si mie cineva volumul 2 pe e-mail? alex_m2191@yahoo.com Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. buna imi trimite si mie cineva volumul 2 pe e-mail? alex_m2191@yahoo.com Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. buna imi trimite si mie cineva vol 2 pe email oana_cg2006@yahoo.it, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  8. buna! imi poate trimite si mie cineva vol 2 pe e-mail, va rog? bruneta_roberta4u@yahoo.com. multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna va rog imi trimite si mie cineva vol 1 si 2 pe email nu reusesc sa le descarc imi da eroare 📧 johnny.versat@gmail.com . va multumesc si va rog mult sa mi le trimiteti...

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna va rog imi trimite si mie cineva vol 1 si 2 pe email nu reusesc sa le descarc imi da eroare 📧 johnny.versat@gmail.com . va multumesc si va rog mult sa mi le trimiteti...

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna imi trimitei si mie vol 2 pe emeil teo_rbd5@yahoo.com va rog si va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. buna imi trimiteti si mie va rog frumos vol 2 pe e-mail alle_boa@yahoo.com va rog si va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  14. VA ROG IMI TRIMITETI SI MIE VOLUMUL AL 2 LEA? PE ADRESA DE MAIL anda_2690@yahoo.com. mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna ,va rog sa mi trimiteti si mie vol.2 pe mail ..alina.prian@yahoo.com .. multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua.am vazut filmul aseara si sunt curioasa ce urmeaza.Imi puteti trimite ,va rog, volumele de carte la adresa lavinia27dec@yahoo.com ? Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  17. Salutaree ... va rog frumos .. trimitetimi si mie ... toate volumele care se poate ... ?? la adresa duret_dor_20cm@yahoo.com .. ma bate nevasta daca nu fac rost de ele ;)))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Salutaree ... va rog frumos .. trimitetimi si mie ... toate volumele care se poate ... ?? la adresa duret_dor_20cm@yahoo.com .. ma bate nevasta daca nu fac rost de ele ;)))))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua as dori si ambele volume la dresa de mail boboc_alina_andreea@yahoo.cpm. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna as vrea si eu vol2 respectiv 3 daca imi trimite si mie cineva pe mail multumesc .banta_ella@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu vreau volumul 2 si 3 daca se poate😊carmenbogus @yahoo.de....Mersi frumos

    RăspundețiȘtergere
  22. Vreau si eu volumul 2 va rogg multttt ... saca se poate.... blonduta_92@yahoo.com Mersi multt :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Îmi trimiteți și mie toate cele 3 volume. Va rog mult. ruxandra_pintilie@yahoo.com Mulțumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le-ai primit mi le poti trimite si mie pe adresa badara_madalina@yahoo.com?iti multumesc

      Ștergere
    2. Hei, daca ai primit cele 3 volume, mi le poti trimite si mie ? Adresa almasi.paulina@yahoo.com ... Te roog...

      Ștergere
  24. Nu pot descaarca va rog le vreau si eu vol 2 si 3 .. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu pot descarca. Va rog, imi puteti trimite pe email-ul almasi.paulina@yahoo.com cele 3 volume ? Va rog! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Daddy18 martie 2015, 19:13
    Salutaree ... va rog frumos .. trimitetimi si mie ... toate volumele care se poate , sau vol.2 si 3 daca e ... ?? la adresa Mf_hakimnia@yahoo.com.... Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. Vă rog mult dacă vrea cineva care a reusit sã descarce cele trei volume,le vreau şi eu la adresa amiggoo@yahoo.com, multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  28. Vă rog mult dacă vrea cineva care a reusit sã descarce cele trei volume,le vreau şi eu la adresa amiggoo@yahoo.com, multumesc mult

    RăspundețiȘtergere